Garantie en Retourneren
Soms is een product niet helemaal als verwacht, kapot, of wil je het simpelweg niet meer. Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over de garantie en het retourneren van je producten.
Soms is een product niet helemaal als verwacht, kapot, of wil je het simpelweg niet meer. Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over de garantie en het retourneren van je producten.
Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? We hopen snel je dag weer te kunnen redden! Producten die geen deel uitmaken van onze levende planten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden. Stuur ons een mail naar info@woonhero.nl of neem contact met ons op via het contactformulier over de situatie, dan sturen we je alle details voor een soepele retournering. Het gebruik van de originele verpakking helpt jou, ons en draagt bij aan minder afval.
Helaas is overleven tijdens een retourmissie vaak niet mogelijk voor levende planten. Planten hebben licht nodig, houden van een constante temperatuur, en elke verandering in hun omgeving vraagt om een periode van aanpassing en gewenning. Zoals beschreven in onze algemene voorwaarden (Algemene Voorwaarden Trendhero B.V.) kan er op levende planten, zoals onze planten en terrariums, het herroepingsrecht niet worden uitgeoefend. Dit is wettelijk zo vastgelegd en zeker niet omdat we niet flexibel zijn, maar simpelweg omdat deze levende helden de terugreis naar hun thuisbasis niet overleven. Om gebroken, uitgedroogde of volledig versufte planten te voorkomen is het retourneren van levende planten daarom niet toegestaan.
Speciale gevallen zoals een plant- en potduo of een terrarium? Deze combinaties zijn ook gebonden aan dezelfde regels, wetten en voorwaarden. Zelfstandige retourneren zal niet leiden niet tot terugbetaling, want elke retour is voor het risico van de klant.
Is er iets misgegaan tijdens je bestelling? Soms gebeuren er dingen sneller dan je wil, maar geen zorgen! Neem zo snel mogelijk contact met ons op, misschien is er nog net genoeg tijd om de bestelling te annuleren voordat deze is verwerkt. Mail ons dus snel via info@woonhero.nl, bel ons of neem contact op via het contactformulier.
Heeft jouw product de reis niet helemaal ongeschonden doorstaan? Bij Woonhero staan onze hero's altijd voor je klaar. Mail naar info@woonhero.nl of laat een bericht achter in ons contactformulier. Dan proberen wij het zo snel mogelijk op te lossen. Een foto van het defecte product helpt ons om supersnel de juiste actie te ondernemen.
Op onze producten bestaat een garantie. Dit is in de meeste gevallen de fabrieksgarantie en de mate hiervan verschilt dus per artikel. Het garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. Wanneer sprake is van fabrieksgarantie wordt dit meestal meegeleverd in je pakket. Bekijk voor meer informatie over de garantietermijnen onze algemene voorwaarden. De garantie op een artikel vervalt wanneer gebreken veroorzaakt zijn door;
Voor binnen- en buitenplanten geldt 3 maanden plantgarantie. Dit is van toepassing wanneer een plant beschadigd is, niet bloeit terwijl hij dit wel zou moeten doen of op welke manier dan ook niet gezond meer is. Wij zullen de plant zonder extra kosten vervangen. De garantievoorwaarden:
Als je denkt dat je aanspraak kunt maken op de garantie van een product, neem dan contact met ons op.
Zodra we je retour in veiligheid hebben, zorgen we dat je aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening zal staan. In de meeste gevallen gebeurd dit echter sneller. De terugbetaling zal gedaan worden door Woonhero, Stripe (betaalpartner) of TrendHero B.V. (moederbedrijf Woonhero).
Algemene voorwaarden Trendhero B.V.: Download
Woonhero leden ontvangen 10% korting en altijd als eerste toegang tot speciale acties, kortingen en tips van onze Woonhero's.